Alla inlägg under maj 2007

X

Av sara larsson - 30 maj 2007 19:52

Du är en goding - e             ;)

Av sara larsson - 30 maj 2007 18:44

Idag var man ledig då;) as gott, men var ändå tvungen att gå upp vid 5 fan vad segt, bara för att ringa ett samtal! Sen klockan 7 ringer johan och väcker mej jippie ;) . Haha , ja följde iallafall med mamma upp till jobbet och lekte med barnen ;) och gjorde lite läxa som ska in på måndag :)


BARA 2 dagar kvar :D:D:D:D:DD::D wooohooooo



Sen har vi fått praktik på stena line ;)


Puss


Det börjar ordna upp sig, men jag saknar dej , inget är som förut :/

Av sara larsson - 26 maj 2007 15:34

Ja igår så var jag malin och frida i göteborg , skulle gå ut på krogen, synd att inte gabriella kunde följa med bara :( Men de får du göra någon annan gång :D .

Kvällen var i allafall jätte lyckad ! Först så förfesta vi på kampenhof och på bussen, och även i nordstan haha :P Vi hade tur som hann dricka upp alltid innan vakten kom;) . , lite fjortisstämpel på oss, men de var grymt skoj <3

Sedan så stack vi vidare till 7-elevn för att möta Cornelia och Rebecka :) Och vidare in på krogen , . Jätte kul kvällen tjejer :) Måste vi göra om snart igen !



Av sara larsson - 23 maj 2007 19:43

Kom nyss hem från en promenad med frida ;) vi gick 1 lerig och blött kilometer på eljusspåret , haha . sedan orka vi inte gå dår längre, utan fortsatte en bit på en annan väg innan vi satte oss för att vila ;) haha . Var lite slöa idag , haha ! Men vi får gå in till sjön någon dag !


Jag gick även förbi emmas grav när jag gick hem :( Jag vet inte ens när jag var där senast, tusen år sedan. Förlåt syster <3 . Kändes iallafall bra att hälsa på dej. Saknar dej , kom tillbaka ! Jag hoppas bara att du har det bra där uppe, och jag att vi ses någon gång ! Älskar dej .. . .



Nope nu ska jag sätta mej i soffan och käka jordgubbar och kolla på tack gode gud ;) ;) . haha . <3

XXX

Av sara larsson - 23 maj 2007 10:08

hatar lögner och svek :'(

Av sara larsson - 22 maj 2007 18:07

Känns som om att jag har vaknat på fel sida varje dag i en vecka snart , kan jag inte få vakna upp och vara glad någon gång ? Hoppas att det blir en glad dag imorn, orkar inte en till sån här dag !


Usch ska ta spruta imorn :/ vill inte !


och du kan ta dina sms och köra upp dom någonstans! - as

Av sara larsson - 21 maj 2007 13:52

Grattis gumman ;) , äntligen 18 år . På fredag blir det krogen honey <3 :)

Av sara larsson - 21 maj 2007 13:44

I lördags så åkte jag till gabriella, som blev svin sur för att jag vägrade ge henne pengar till cigaretter, men tills slut blev hon så jobbig, så jag var tvungen fast att jag hatar de. ALDRIG mer igen. Sedan gick vi hem till henne och kolla på skräckfilm, handlade om något mentalsjukhus riktigt äcklig, fast att ingen av oss var så smarta att vi fatta slutet ;) .

Var i allafall en trevlig kväll=)


Sedan vaknade vi vid 12 på söndag morgon och åkte ner för att handla mat och hämta pengar hos gabriellas mamma, så att vi kunde köpa tacos, as gott. vi käkade upp precis all mat :D mums ! Och sedan käkade vi lite jordgubbaroch kollade på en prinsessas dagbok medan vi väntade på malin, vi skulle ju stå modeller ;) , Jag blev helst svartsminkad, med rött läpstift och tupperat hår och armarna fulla av skärsår, sedan fick jag sätta mej i ett hörn naken i duschen :P haha men bilderna blev jätteballa, och jag hoppas att din hemsida blev jätte fin! Sedan gick vi ut och tog lite mer kort, var även vid kyrkogården, usch , kusligt ! :P Sedan gick vi äntligen hem och kollade på tio orsker att jag hatar dej, och heath leadger eller vad han heter är sååååå het :D men det var ju bara jag som tyckte det först :)

Sedan så somnade vi, synd att frida inte kunde vart med iaf :/

Och Malin är hur brun som helst, skitunge ! :P


<3<3<3

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards