Alla inlägg under december 2007

Av sara larsson - 24 december 2007 11:30

God jul på er alla :)

Hoppas att alla får en trevlig julafton tihi :)






Sara<3Erika

Av sara larsson - 23 december 2007 18:53

Kommer kännas fruktansvärt konstigt att fira jul hemma. Första gången i hela mitt liv. Saknar verkligen julen hos mormor och morfar, fanns inget mysigare.

<3

Hoppas att ni och Emma har det bra iaf.







jag vet inte, du kanske är för bra för mig ?

Av sara larsson - 23 december 2007 17:55

ni känner mig inte för 5 öre, så ni kan bara hålla tyst,

Av sara larsson - 18 december 2007 21:16

Saknar verkligen tiderna med er tjejer, vi umgicks verkligen jämt, och nu kan jag knappt komma ihåg när vi umgicks alla 4 :( , antar att saker förändras, men de känns tomt utan er, speciellt Malin,

Men jag vill bara att ni ska veta att ni betyder jätte mycket för mig

och jag hoppas att vi kan umgås alla 4 någon dag,

så kan jag och Malin baka paj ;)


Frida, Gabriella och Malin - Älskar er

Världens bästa vänner



Av sara larsson - 18 december 2007 14:51

Just nu sitter man i skolan, sista lektion bra gött :) .men är klar med allt, så nu sitter man och surfar på alla sidor som man redan har varit inne på tusen ggr. :P , inte speciellt skoj kanske!

Imorn är det iaf sista dagen innan lovet :D wie, så sjukt gott, !!!! Ska bli så gott med lite lov, fast att man bara har varit i skolan i 5 veckor denna terminen ;) Så imorgon måste jag packa lite, ska till värmland , tredje helgen i rad . Sedan måste jag även städa för på lördag kommer hanna hem , och ska förstås sova med mig i mitt rum,.


Igår efter att jag och frida hade solat så upptäckte jag att jag för andr a gången hade fått märken eller "eksem" på benet , men denna gången var den dubbelt dubbelt dubbelt så stor än förra gången :S , kul att inte kunna sola liksom:S . uscch va förbannad jag blir ,. varför ska jag ha cpehud. kommer väl få ha på mig våtdräkt när vi åker till gran canaria, porrigt värre ;)


The smile on your face lets me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me <3


Kan inte vara lyckligare !

...

Av sara larsson - 13 december 2007 17:39

varför är jag så jävla dum i huvudet :S , faan

Av sara larsson - 12 december 2007 20:42

Sitter och kollar på bonde ;) ska bli kul att se vem fredrik väljer ;) :P hoppas lena, men gissar på sofia :P . tyvärr! jaja, sen så är det heroes <3 och sen så ska jag se på heartbreak kid, hoppas att den är bra :)


saknar dej gumman <3

Av sara larsson - 12 december 2007 18:55

bläääääääääää, skulle aldrig ha färgat håret fy faaaan va fult , usch , kommerbli att ha tofs tills färgen går ur, kdfhbhdjsklzcnfdkslazs,xmcnvfcdmk uscccccccccccccccch,

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards