Alla inlägg under mars 2008

Av sara larsson - 29 mars 2008 19:07

Jag har verkligen beslutsångest, funderar på att klippa av mig mitt hår, men vet inte om jag vågar, sist jag gick till frisören i somras så blev jag verkligen sjukt missnöjd, vill inte göra samma misstag en gång till :P

Vill klippa lång page, men får se hur det blir efter londonresan ;)

Av sara larsson - 29 mars 2008 12:35

Ja imorn åker vi i klassen till london ;) , inte för att jag är så sugen på det just nu, men de kommer nog bli en jätte rolig resa skulle jag tro.

Ska ju guida klassen på måndag förmiddag de är väl de som jag är minst sugen på haha, men de kommer nog gå finfint=)



Vaknade nyss, så idag har man inte hunnit med så mycket, men satte just upp mig på en lägenhet i Karlstad, eller jag och Gabriella gjorde de :)


Ska äta nu, pusshej

Av sara larsson - 28 mars 2008 20:03

Gabriella


Gabriella Johansson är verkligen världens finaste kompis.

Jag kommer alltid att finnas här för dig



Älskar dig


allt kommer lösa sig förr eller senare, kommer i alla fall finnas här för dig

Av sara larsson - 28 mars 2008 00:39

Det är bara du som kan få mig så knäsvag genom bara en blick, eller att få mig att gråta bara för att det gör ont så mycket jag tycker om dig. Eller känna mig så älskad när du tittar med dina underbart fina ögon in i mina och säger att du älskar mig och att jag är den enda för dig. Eller när du kysser mig på öronen och får det att pirra från tårna ända upp till huvudet. Det är du som får mig att känna alla dessa underbara saker. Du som får mitt hjärta att slå 10000 slag per minut. Som får mig att tappa andan när du ler.

Du är mitt allt gumman <3

Lämna mig aldrig.


Härom natten när du sov låg jag och kollade på dig, fast att jag var hur trött som helst så kunde jag inte sluta titta på dig.

Så underbart fin är du när du sover

så oskyldig, vacker så älskvärd.

vill spendera alla nätter i mitt liv med dig

alla dagar

hela mitt liv


jag kan inte förklara ens i ord hur jag känner för dig, men när jag ser dig i dina ögon känns det som att du förstår precis hur mycket du betyder för mig utan att jag behöver säga ett enda ord.


Egentligen är bokstäver ett svårt sätt att försöka sätta ord på känslor. Det är nästan omöjligt. Det är därför jag inte alltid kommer på dom bästa sakerna att säga til dig baby, men en sak ska du veta,

jag har så otroligt lycklig över att ha dig vid min sida.

Du är min och jag är din <3

Av sara larsson - 27 mars 2008 21:37

har världens värsta mensvärk, nu ångrar jag att jag skratta så mycket åt erika när hon hade mensvärk, nu är de väl gud som ger tillbaka, skulle jag tro haha. Ska iaf krypa ner undertäcket med värmekudde och kolla klart på 27 dresses som för övrigt är super bra :)


Saknar min flickvän <3

Av sara larsson - 26 mars 2008 15:39

sitter med sandra och lyssnar på min baby när hon sjunger för oss ;) , låtsas som att vi är idoljuryn, men går inge vidare haha, hoppas att de går bättre den 19 april mot den riktiga juryn ;)

Av sara larsson - 19 mars 2008 10:16

But you can

Walk away

Be all alone

Spend all your time

Thinking about the way things used to be

If love feels right

You work it out

You don't give it up

Baby

Av sara larsson - 13 mars 2008 18:56

Fråga och prata med mig istället för mina vänner, det är ju faktiskt mig ni frågar om?

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards