Alla inlägg under maj 2008

Av sara larsson - 21 maj 2008 11:54

Jag är så fruktansvärt kär i Erika Jonsson, om inte alla redan visste de ;). <3

Av sara larsson - 21 maj 2008 11:16

Vad hände med den supergoa och helt underbara tjejen?

Som man alltid kunde ringa till ha timmars långa konversationer med, vart försvann du? Jag vet att inget är detsamma längre.


Men jag saknar dig..

Av sara larsson - 21 maj 2008 11:16

Stort grattis till min bästa vän frida landén som idag fyller 19 år ;)

Av sara larsson - 18 maj 2008 15:43

Ja igår så fyllde jag hela 19 år , stor flicka nu! Dagen började bra, gjorde inte så himla mycket, men ladda mest upp inför kvällen, .. men mamma hade glömt av att jag skulle åka till göteborg med tjugo över fem bussen så hon fick skynda sig som satan med maten åt mig, och jag hade glömt av tiden satt och prata med erika när jag kom på att jag bara hade 40 kvar på mig innan bussen gick. Och jag hade inte ens bestämt kläder?!:O ,men jag hitta några gamla trasor. Käka och skulle gå till bussen, då jag är på väg upp för backen till bussen hör jag hur någon ropar, vänder mig om och mamma har öppnat fönstret och ropar att bussen hade precis kört förbi. jag bara OH NO! sprang det fortaste jag kunde hem i mina klackskor, ser mamma komma utspringades ur huset med bilnyckeln i högsta hugg , och vi började köra ikapp bussen. Och kom tillslut ikapp den i färgelanda.;) haha. där jenny gick på bussen, möte även upp frida i Uddevalla, sen bar det vidare till göteborg. Förfesta lite på tåget, ..åt på donkan i gbg och sen förfesta lite mer och prata massa gamla minnen :) Tjejer tack för en jätte rolig födelsedag :) Puss på er. sen så bar det vidare till klubb underbar där vi stod på gästlistan;) .. festa, drack och dansa, dom enda på dansgolvet först ;) haha. Kvällen slutade kanske inte på topp. Men så är det :) . Allt löste sig ju tillslut.




If I knew how to write a song
I’d write one everyday
It would say that I’m in love with you
And why I feel this way

Av sara larsson - 17 maj 2008 00:41

kunde man få en bättre start på sin födelsedag eller?

Min underbara,suppergulliga älskade flickvän ringde och sjöng för mig..

du är så himla fantastisk, och jag är helt galet kär i dig!

Du är de bästa som har hänt mig..


I will love you with every beat of my heart.
 Älskar dig din sara..

Av sara larsson - 16 maj 2008 14:20

jaha nu är det fräädag igen, och imorn är det min födelsedag , hoppas bara på att jag får pengar, har redan fått 300 iaf ;) .. det kommer verkligen behövas nu när studenten närmar sig.  idag försov man sig som vanligt, men jag hann med bussen idag iaf ;) :) kom till skolan 2 och en halv timma innan vi bröjade haha, men fick en del gjort. och är helt klar med mitt författarporträtt som tur e, sen fick jag mail från min lärare i desktop som säger att jag inte har lämnat in alla uppgifter:@ vilket jag har gjort. Aja får ta tag i det på måndag...

Vi blev även guidade idag genom vackra uddevalla, det var nog det roligaste jag gjort på länge eller inte..Men gött att slippa sitta i en tråkig sal.  :)

Sen bar det iväg till einars för att hämta en tårta jag fått i födelsedagspresent haha . smaskens , får hoppas att den är god!!


Vill vara i Kil idag men kunde inte åka dit denna helgen tyvärr. Jag som ville se min älskling sjunga på killingen var ju ett halvår sen sistgång. Men det kommer flera ggr :)



Nej nu ska jag dra upp till mamma;) ...

Pussheeeej !


Av sara larsson - 15 maj 2008 11:23

Som vanligt kommer detta inlägg handla om min tjej som alla andra gör;) , men lite svårt att det inte gör det eftersom att hon bor i min hjärna..

Skulle bara berätta hur galet kär jag är i dig gumman. Saknar dina underbara pussar honey! Hoppas vi ses snart igen iaf!


Jag somnade galet tidigt igår,gick och la mig halv åtta. Mådde verkligen uruselt och det har fortfarande inte släppt. :/ . men är lite bättre iaf!


Nu ska jag lägga mig och sova lite :)


PussHej

Av sara larsson - 14 maj 2008 09:59

FRÅGOR
Ditt fullständiga namn:  Sara Maria Johanna Larsson
En hemlighet du nu tänker berätta: Jag är grymt hungrig
Någonting du vill att alla ska veta: Jag är kär i världens underbaraste Erika
En vän du älskar: Frida :)
Någonting du vill ändra i världen: Fred i hela världen ;P
En dag du alltid kommer minnas: 25 oktober
Någonting du ser fram emot: Studenten 5 juni :)
En vän som vet mer om dig, än någon annan: Frida
Någon som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Erika

ÄRLIGHET
Har du sagt hora till en lärare: nej inte vad jag kan minnas ;P

Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: nej
Tar du droger: nej
Har du svikit någon: ja
Har du tänkt tanken att mörda någon: joda de har nog hänt


FRAMTID
Vill du ha barn: Jaa, MÅNGA :D

Vill du gifta dig, och med vem: Med erika ;)
Finns det någonting du vill göra innan döden: Ja många saker
Är det någonting du absolut vill undvika: slå mig , haha

KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar: Ja absolut
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JAAA:D

Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv:  ja det gör jag, jag kommer det iaf
Har du vart tillsammans med någon, och trott att en dag kommer ni två var gifta och ha barn: ja ;P
Är du singel: Nej
Vill du vara tillsammans med någon: är redan, så det vill jag ;)

RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt ibland: va?:P
Har du känt att någon förföljer dig: nja
Har du blivit överfallen någongång: nja

Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: haha neej
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: finns de säkert 
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: nej :P 


LYCKA
En enda fråga, ett enda svar..
Är du lycklig: Världens lyckligaste :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards