Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Rubrik saknas

Av sara larsson - 17 december 2008 18:41

. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, flyttade hemifrån :) , läste på universitet

2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej , sluta äta chips och det gick la sådär ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?
gran canaria och england :)

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
hmm, ett jobb :P

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas.
12 juni, 23 novmeber , finns en hel del fler :)

8. Vad var din största framgång 2008?
studenten :D

9. Största misstaget?
att jag flytta till karlstad :P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nja förkyld och så:P men inget allvarligt


11. Bästa köpet?
min tv och data :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
tv och datan åter igen ;P och alla möbler

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, thailandresan gjorde mig ruskigt glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Katy Perry - I Kissed a Girl
Lady GaGa - Just Dance , pokerface

Everything I do

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare förutom nu i slutet då

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat lite mer kanske haha

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit så mycket chips ;) bråkat så mycket :P

18. Hur tillbringar du nyår?
vet inte än, någon som har nåt förslag ?

19. Blev du kär i år?
nja , eller jag var kär

20. Favoritprogram på TV?
greys anatomy och one tree hill

21. Bästa boken du läste?
läste inte mycket böcker iår


22. Största musikaliska upptäckten?
Lady gaga

23. Något du önskade dig och fick?
vet inte riktigt haha

24. Något du önskade dig men inte fick?
ett år med en viss person

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
den firade jag med frida och jenny på en klubb i gbg :)

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
finns de säkert :)

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?


28. Vad fick dig att må bra?
mina vänner och mitt ex :)

29. Vem saknade du?
saknade malin och gabriella en del när man inte träffa dom så mycket

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Linda Lindgren såklart, Isabell, Marielle :)

31. Årets sötaste?
de du ;)

32. Årets största kärlek?
maten :D

33. Betyg för 2008?
en sju eller åtta ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara larsson - 9 april 2009 16:59

håll i er, för här kommer veckans babe  ;) hon kanske kommer och besöker er på påsk, så se upp! Glad påsk på er alla :D ...

Av sara larsson - 17 mars 2009 14:47

Japp då är man hemma i Svergie igen, vilket man blir lite deprimerad av kan jag lova. Innan man åkte tyckte man att det var tråkigt här hemma och nu efter Thailand så kan man ju gångra det med 100 000 :P . Men det är bara att söka jobb och tjäna peng...

Av sara larsson - 1 januari 2009 10:35

bara två dagar kvar nu, har inte fattat att vi ska åka än, men börjar väl göra det. Ska bli så sjukt underbart, bästa resan hoppas jag. :D helt otroligt. om bara två dagar så sitter vi på planet till thailand, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

Av sara larsson - 31 december 2008 14:20

är så fruktansvärt besviken på dig men det är ju inte första gången det händer dålig stil i alla fall     Gott nytt år på er alla, gissar att alla kommer ha en mycket roligare nyårsafton än mig som ligger i magsjuka, jippie! Roligaste nyårn på länge...

Av sara larsson - 30 december 2008 13:47

just nu mår jag typ såhär sdnhfjkdljgroewkdmenfenemdwkdmkw, precis just så.   så ska snart lägga mig igen och kika lite på världarnas krig och försöka hitta min digitalkamera som försvann i flytten hehe :P annars måste jag köpa en ny på fredag och d...

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards