Alla inlägg under oktober 2007

Av sara larsson - 30 oktober 2007 21:42

you are so cute <3

Av sara larsson - 29 oktober 2007 09:18

Jag är typ kär i dej - tihi

x

Av sara larsson - 28 oktober 2007 20:55

REGLER: Du måste kopiera reglerna & svara på frågorna !

Hatar du mer än 3 personer?
Hata är ett stark ord, men ja!

Har du någon gång försökt ta ditt liv?
njaa,

Hur många hus har du bott i?
ett

Vilka är dina favoritskor?
mina vita slappeskor:D

Vilket var ditt favoritämne den här terminen?
har inte haft några lektioner än

Vilket vad ditt värsta ämne den här terminen?
samma som innan

Äger du en Britney Spears CD?
JAAA


Har du någonsin spytt bland folk?
haha aa de kan man säga

Säg något du alltid tänker på?
dej ;)

Vilket stjärntecken är du?
Oxe

Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
drängarna :P


Sommar eller vinter?
Sommar

Har du någongång örfilat någon?
neej

Spelar utseendet någon roll?
det är visserligen det första intrycket av en person, men nej de gör det inte

Favoriträtt?
tacos:D

Är du förlåtande?
ja

Hur många barn vill du ha?
MASSOR:D

Har du kallat din lärare för mamma?

haha neej


Vad är ditt smeknamn?
hörra

Är du nöjd med ditt liv?
jadå,

Gillar du dig själv?
ibland:D

Är du närmare din mor eller din far?
mamma

Favoritegenskap hos motsatta könet?
vet inte

Vad skulle du göra om du fick vara de motsatta könet för en dag?
runka:P

<3

Av sara larsson - 27 oktober 2007 21:49


I don't think you will
ever fully understand
how you've touched my life
and made me who I am.

I don't think you could ever know
just how truly special you are
that even on the darkest nights
you are my brightest star.

I don't think you will ever fully comprehend
how you've made my dreams come true
or how you've opened my heart
to love and the wonders it can do.

You've allowed me to experience
something very hard to find
unconditional love that exists
in my body, soul, and mind.

I don't think you could ever feel
all the love I have to give
and I'm sure you'll never realize
you've been my will to live.

You are an amazing person
and without you I don't know where I'd be.
Having you in my life
completes and fulfills every part of me.

fan

Av sara larsson - 23 oktober 2007 17:36

Jag är så fruktansvärt rädd att jag kommer bli precis som dej , det är verkligen min värsta marddröm , varje gång jag känner mej såhär blir bara rädslan större och större för att jag ska bli som dej. Vill inte känna såhär , hatar mej själv när jag är sånhär. fan . För varje vecka som går , varje månad , varje år, så känns de som de blir värre :S . Jag förösker verkligen hålla humöret uppe och vara glad , men just nu är det verkligen jobbigt -

Av sara larsson - 23 oktober 2007 17:22


I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground

I'm hearin what you say but I just can't make a sound

You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait

You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late


I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you

And I need you like a heart needs a beat
But it's nothin new

I loved you with a fire red-
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late



It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
It's too late to apologize, yeah
I said it's too late to apologize, yeah-

I'm holdin on your rope, got me ten feet off the ground...


4

Av sara larsson - 22 oktober 2007 17:54

Ja nu är de måndag igen:P , gud vad fort veckorna går , snart är det ju jul, längtar som bara den ! :) snö, pepparkakor och julgranar :D . julmusik, ,åå vad mysigt :) , detta kommer bli den första julen någonsin jag firar hemma :P shit haha !kommer kännas så fruktansvärt konstigt.Och fem dagar efter julafton så åker i till Gran canaria , åh vad skönt det ska bli:)


4 - nervös som satan är jag oxå. Men jag hoppas att det kommer gå bra?



puss&kram

:S

Av sara larsson - 21 oktober 2007 13:11

så fort jag blundar så ser jag er tillsammans ,

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards