Alla inlägg under augusti 2008

Av sara larsson - 14 augusti 2008 10:57

ja ni som känner mig ni vet hur svårt jag har haft över att bestämma mig vad jag ska läsa nu i höst! Knappt två veckor kvar , men nu har jag äntligen bestämt mig , och jag ber till gud att jag får ett antagningsbesked i brevlådan imorn eller på måndag!


sedan har jag bestämt mig för att jag vill bo på norrstrand istället för sommaro, så får se hur de blr. Får troligtvis byta lägenhet:D jag velar som aldrig förr.


Men i alla fall snart så bär det av till Karlstad och det känns skit roligt :D kommer äntligen komma nära min älskling :D fatta vad underbart att kunna träffa henne varje dag. Istället för varje, varannan helg som det för förut! Ska iaf bli sjukt underbart :D:D . Älskar dig min underbara flickvän. MEGA mkt . pusspusspusspuss på dig!

skulle göra vad som helst för att få träffa dig nu!


Nej nu måste ja fortsätta med mitt städande!


Ciaooo! :)



Av sara larsson - 12 augusti 2008 21:03

Kom nyss hem ifrån frodos ;P . Har slappat lite kollat på kalle blomqvist! Han gillar vi.


Har även städat och grejat idag, fått iväg lite brev :)


Saknar min flickvän väldigt mkt ! Älskar dig



<33

Av sara larsson - 11 augusti 2008 20:00

jag har världens bästa flickvän , det har inte du;) ...

puss på dig erika jonsson

Av sara larsson - 5 augusti 2008 21:08

erika du är det bästa som finns <33

Hoppas att du alltid kommer älska mig.


Längtar tills vi ses igen, kan verkligen inte vara utan dig!

Av sara larsson - 3 augusti 2008 20:25

Igår firade jag och min älskling åtta månader tillsammans!

Och ajg är så kär i dig att det inte ens kan beskrivas med ord. Det finns inte så stora ord. Du är min livsgnista, min själsfrände, min livskamrat och tills sist den stora kärleken i mitt liv!

kommer aldrig att lämna dig.

Kommer alltid att finnas vid din sida vad som än händer

Älskar dig erika jonsson!


Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards