Alla inlägg under januari 2008

126

Av sara larsson - 30 januari 2008 10:59

126 dagar kvar till studenten :D , shit vad underbart! en av dom bästa dagarna i mitt liv.


Och frågan är ju vad man skall göra efter studenten? Självklart vill jag ut och resa och jobba , men om jag gör det så kommer jag säkert inte vilja börja plugga på universitetet igen? åhh jag vet verkligen inte vad jag ska göra.


 Men som de ser ut nu så blir det nog karlstad direkt efter sommaren, troligen flytta in i en 2:a med Gabbe eller i en 1:a själv :P , får se hur det blir :)

Av sara larsson - 30 januari 2008 10:48

Nyss vaknat för 546337 gången inatt! Känner mig bättre nu iaf :) ,.

vaknade vid 2 inatt av att jag hade världens magont, trodde de var mensvärk, men var tvungen att springa upp och spy, spydde sista gången klockan 4, sen dess har det inte vart något mer, och det är skönt iaf! Men jag måste sätta igång och börja plugga :/ har prov i desktop imorn, och jag fattar inte ett skit av alla dom krångliga orden i häftet! Men de är bara att sätta igång. Snart lov :) gu va skönt det ska bli , love it!


älskar dej erika

Av sara larsson - 27 januari 2008 21:28

jagsaknardej jagsaknardej jagsaknardej jagsaknardej jagsaknardej


jag saknar dig hela tiden erika.

och jag är så fruktansvärt glad att jag träffade dig <3



Ja i helgen har jag vart i kil hos underbara erika, de var som vanligt superkul att träffa dej älsk. Inte för att vi gör så mkt när vi väl ses ;P , men de blev lite mer saker iaf ;) , vi lagade ju mat :D , och jag färgade håret på dej. Och en promenade i solen:D , mys var de !


Imorn är det skola igen , dagarna , helger , veckor , månader flyger fram, snart är de inte långt kvar till studenten, så underbart de ska bli :D:D sen är de sommar, finns inget bättre än svensk sommar , och denna sommaren kommer jag umgås med världens bästa flickvän.

längtar



Och till gabriella , de kommer gå jätte bra imorn, du har inget att oroa dig för. och jag komer alltid att finnas här för dej <3





Av sara larsson - 18 januari 2008 15:27

Igår så hade jag frida och gabriella myskväll <3 mkt skratt ;)

älsker er tjejer grymt mkt , <3

Blir att umgås med er två ikväll igen , skojskoj!



Och imorn får jag träffa erika <3 , saknar dej som tusan

Av sara larsson - 18 januari 2008 15:25

jag pallar fan inte att vara i samma rum som dig längre. faaaan

tror inte ens du fattar hur mycket du förstör inom mig.



:)

Av sara larsson - 17 januari 2008 12:07

det går bra nu

Av sara larsson - 14 januari 2008 19:30

hatar när du får mig att gråta 


                                             as

Av sara larsson - 8 januari 2008 12:07

you are the strength, that keeps me walking
you are the hope that keeps me trusting.
you are the light to my soul.
you are my purpose you're everything.

how can i stand here with you and not be moved by you?
would you tell me how could it be any better than this?

you calm the storms, and you give me rest.
you hold me in your hands, you won't let me fall.
you steal my heart, and you take my breath away


<3 e

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards