Alla inlägg under juli 2008

Av sara larsson - 31 juli 2008 22:46

Baby, I'm so into you
You got that somethin, what can I do
Baby, you spin me around
The Earth is movin, but I can't feel the ground


Every time you look at me
My heart is jumpin, it's easy to see


You drive me crazy
I just cant sleep
Im so excited, I'm in too deep
Ohh crazy, but it feels alright
Baby, thinkin of you keeps me up all night


älskar dig!

vill bara känna hur mkt du tycker om mig

Av sara larsson - 30 juli 2008 10:57

sitter hos min älksling nu, själv är hon och jobbar.. stackarn. men som sagt så har hon ganska slappt sommarjobb haha . gå runt och tjöta med kärringar på vårdhem :) .. Och där trivs hon som tur är. Ett jobb som passar henne perfa.

Det förargliga är att mamma och pappa snart kommer och hämtar mig och jag hinner inte säga hejdå:( :( fick iaf massor hejdå pussar förut när hon gick till jobbet som tur är!

 Älskar dig gumman och jag kommer sakna dig som en jude !


Har vart duktig och städat lite här innan jag åker , gjorde iordning på babys rum , inte varje dag det är städat där inte ;) haha


Pusshej!!

Av sara larsson - 22 juli 2008 14:45

älskar och saknar min underbara flickvän.. vill bara puss henne nu!!!

Av sara larsson - 7 juli 2008 16:53

Slapp dag i dag oxå, världens fulaste väder dessutom:P .. aja imorn bär de av till karlstad, och på onsdag ska jag ochf rida på rix fm :) .. där jag även får träffa älsklingen! <33 .. Längtar :)  sen på torsdagen så skall ja kolla på lägenhet. Ska ju kanske dela lägenhet med en tjej. Får se hur det blir med de. :) är så grymt sugen på att flytta nu , ska bli så fruktansvärt skönt. :D


Erika du är mitt allt <33 Älskar dig gumman!

Du är kvinnan i mitt liv , :)

Av sara larsson - 5 juli 2008 22:21

idag har man vart åp kanalyra, shoppat lite kläder, fick passa på när mamma var med och kunde betala :) ..

Idag kom även frida hem , jippie !! saknat henne kan ja lova..


Nej nu ska ja sätta mig och kolla klart på rocksystrar och hoppas att älsklingen ringer mig snart . :)


om du var en blomma och jag var en ko så skulle jag äta upp dig för du är så go ;)

Av sara larsson - 4 juli 2008 22:19

För två dagar sedan så firade jag och min underbara tös 7 månader. Och jag hoppas att det blir ytterligare 7 till och 7 till efter det och 7 till efter det och resten av våra liv. <3 och det kommer det bli


Älskar dig erika

Av sara larsson - 3 juli 2008 22:53

jag behöver dig som aldrig för just nu....

höra hur mycket jag betyder för dig, och för en sekund glömma alla problem..


men mest av allt behöver jag dig här nu .. :/

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards