Alla inlägg under november 2008

Av sara larsson - 30 november 2008 23:50

People who are meant to be togheter always find their way at the end  <3

Av sara larsson - 26 november 2008 23:59

ja idag så har jag och Linda vart på bio vi såg på twilight, som var sååååå bra :D mums på vampyren haha!! Den är något att rekommenadera iaf!

Hade med mig lite väl mkt att äta kände jag, chips med dipp, godis, clementiner och tuggumi men det är bra att ha lite att välja på ;)

denna gången lyckades linda att inte hälla ut sina popcorn över någon, framsteg ;)


Imorn så blir det iväg till skolan, plugga, och försöka hitta skor,


Undrar även vem är det som läser min blogg ??!!!!! skulle gärna vilja veta =)

så kommentera gärna


just nu vill jag vara 20 mil bort hos dig!


Dagens höjdare var idag var i alla fall när Linda tog fram sitt fotoalbum ;) och skulle visa sin gamla katt men råkade se en bild på henne när hon hade vart med om en allergisk reaktion! Inte skrattat så mycket på länge. sry linda men de var så roligt.. (A)(A)(A)


Av sara larsson - 25 november 2008 21:21

Ja då ska ja bara berätta att jag tycker väldigt mycket om min allra bästa vän Frida Louise Landen!! Du har alltid funnits där för mig och stöttat mig i alla lägen.

Har tusentalsminnen med dig som jag alltid kommer att bära med mig.. Alla resor till Göteborg, sommrarna i strömstad, norgeresan, alla konstiga fester vi har vart på, gran canaria, bulgarien!

Mycket saker vi har gjort tsm, jag och jörgen och dom sakerna kommer jag aldrig att glömma.

Du är den personen som jag kommer sakna mest av allt när jag åker bort i januari!


tack för att du finns frida, världens bästa vän!

du är guld värd

älskar dig!

Av sara larsson - 25 november 2008 16:31

Ja idag så har mitt löshår äntligen kommit =)

en lite bild på mig med löshåret i...


nej nu ska ja fortsätta plugga, håller på att analysera dagboksinlägg, wie vad skojjj! :)




I'm falling for you honey

Av sara larsson - 24 november 2008 16:23

Ja igår kom jag äntligen hem till Högsäter, men åkte lika snabbt härifrån. Marielle och Sara kom och hämtade upp mig, men sen saras kompis för sig att vi skulle åkte till Lisberg på julmarknaden, haha! Han och sara kom och plockade upp mig och marielle, hela hans bil var full med gosedjur som han hade vunnit på Liseberg, jag har nog aldrig sett så mycket någonsin :D .. Vi kom fram till göteborg en halvtimma innan Liseberg stängde, så de blev en snabbtur kan man väl säga :) . Mysigt var det iaf.


Sen åkte vi vidare till Hard Rock Café för att käka lite :) för mig blev det dock bara en cola. Det roligaste var ju när jag sa att vi de kändes som att vi var på dubbeldejt och Fredrik sa "ja men då måste ju två vara lesbiska, om de ska bli en dubbeldejt" haha , fattar inte hur han kunde ha missat det ! ;P


Åkte sen hem till Uddevalla igen och hem till Marielle, där hon och jag skulle se på film "Feed" tror ja att den hette, och var den vidrigaste filmen på länge fy fan :D .. men fick ju typ se den själv, för marielle kolla ju inte så mkt på filmen.. ;P


Verkligen glad över att jag bestämmde mig för att åka hem igår! :)

hade inte klarat av att vänta tills torsdag.


Du är väldigt underbar och väldigt fin, sötnos!!



Ciaooo! :) pluggtime kanske ?


Av sara larsson - 22 november 2008 22:04

Äntligen har jag flyttat ut ur lägenheten och det känns super! Galet trött är ja nu iaf, inte så konstigt när en riktigt söt tjej ringde och väckte mig inatt och höll mig vaken till tre haha ! Sen efter att hon hade ringt så kunde jag såklart inte somna, så runt 4-5 somnade jag äntligen, och klockan ringde klockan åtta haha, upp och fixa med lägenheten typ. Men nu är de äntligen klart :) Nu ska ja bara lämna nycklarna osv.


Idag var jag riktigt sugen på utgång, men fick snällt följa med mamma och pappa till forshaga till min släkt :) .. mindre rolig kväll kanske, men men, kul att prata gamla minnen, saknar min mormor och morfar så sjukt mkt! :( .. ni var verkligen dom bästa!


Snart inlämning av tenta, och jag känner att jag orkar inte bry mig snart. Struntar iaf jag går ur kursen med godkändt eller inte. Bara jag får gjort den.


Imorn blir de iväg till Högsäter :) Flytta in alla mina saker!


Hasta la vista baby ;)



Och jag saknar även min kära storsyster om jag ska vara ärlig, tro det eller ej. Du är världens bästa syster.

Av sara larsson - 21 november 2008 10:46

Igår var ja lite väl trött så jag stannade hemma ifrån dagens lektion, inte så konstigt eftersom att jag har sprungit på toaletten tusen ggr under natten. Men nu så är jag äntligen av med urinsvägsinfektionen och kan äntligen kissa utan att det gör ont, wiiiie ! ;)


hanna kom hit en sväng igår, skulle hjälpa mig hämta mina flyttkartonger på vinden eftersom att en viss fegis inte vågar gå upp dit själv tihi (A) .. så nu har jag börjat packa ner lite, börjar bli tomt.. och ju mer ja packar ner desto mindre kommer ja vilja flytta faktsikt. :/ kommer sakna karlstad tro det eller ej.


Sen lite senare fick Linda för sig att hon var festsugen ;) .. så då blev det på med festkläder och sminkning på 3 röda och sen börja dricka lite. Fick ju med oss frida oxå, men den tråkmånsen åkte ju hem efter en kvart;) .. Men vi fortsatte festa fast jag var väl ganska så inne i min telefon hela kvällen (A) .. ska lämna den hemma nästa gång ;P I slutet av kvällen kunde ja knappt stå upp haha, av allt dansande! men de var en rolig kväll =)


nej nu måste ja ner och hämta tvätten sen är de bara att packa ner alla mina saker :/ snyft haha !

Flyttar in hos hanna på lördag iaf :) kul att bo med en kompis.


pusshaaaaaaaaj ! ;)



wonderful


Av sara larsson - 19 november 2008 20:47

it's was pretty great ! right?





plugg,pluggplugg och ännu mer plugg! orkar inte plugga mer nu :P

ta mig härifrån


Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards