Alla inlägg under november 2007

Av sara larsson - 27 november 2007 18:09

vi <3

<3

Av sara larsson - 27 november 2007 18:04

vadå söööööööööööööööööööööööt ! :) <3

Av sara larsson - 27 november 2007 17:56

ja vad ska man skriva om nu då ! :P Jag är supertrött, har knappt sovit någt inatt, och sen var man tvungen att gå upp klockan halv sju , för att hinna med bussen till skolan!  Får hoppas att jag får mer sömn ikväll :)

 Har så sjukt mycket att göra i skolan nu känns de som, , orkar verkligen inte med apu skiten. BLÄÄ ! Och sen så ska vi ha redovisning för ettorna och tvåorna, jippie !:P


Kändes jätte skönt att få prata med dej igår gumman, känns mycket bättre nu iaf , än vad det har gjort den senaste veckan ! Nu kanske du förstår mej lite bättre hoppas ja :) du betyder verkligen allt för mej. <3



Av sara larsson - 25 november 2007 21:44

Varför ska det spela så stor roll om man blir kär i en tjej istället för kille ? , Seriöst det är inte så att man kan rå för vem man blir kär i liksom. Kärlek är det finaste som finns, spelar inte någon roll om det är till en kompis, familj eller sin pojkvän/flickvän. Det finns inget bättre. Om inte kärlek fanns, vad är då för mening med allt ?

 Och nu råkar det precis vara så att jag är kär, inte i en kille, utan i världens bästa tjej <3 Jag är bisexuell för er som inte visste eller har fattat det iaf !


Och vill bara säga att du är bäst gumman <3

-

Av sara larsson - 25 november 2007 16:06

palla dej , 6 månader kvar , komer bli den bästa dagen i mitt liv

Av sara larsson - 25 november 2007 13:48

jag heter sara och jag tycker om erika jätte mycket <3


du visade mej vad kärlek är

Av sara larsson - 24 november 2007 20:38

Ja, igår hade jag ju tänkt vara hemma och bara softa , kolla på idol. Men 30 minuter innan sista bussetill uddevalla gick , så bestämde jag mej för att följa med ut på krogen :) och jag gjorde nog rätt val, var verkligen skitskoj ;) . Först så var det jag malin och frida som förfestade lite, och sen drog vi vidare till GG , :) . Där man träffade på massa roliga folk, som man inte har träffat på jätte länge. Vi var väl inte inne på gg så jätte länge , sen stod vi ute någon timma, och sen gick vi hem till malin för att sova , tre stycken i hennes 110 säng ;) det är lyckat, lite trångt var det , men men:P

Var jätte skoj att träffa dej malin, var ju några månader sen sist :) Har saknat dej som tusan <3


Och sen när vi vaknade idag , ja då skulle vi till skolan, på öppet hus , jippie eller inte. men hövde bara vara där i två timmar iaf ;) gött de !


Och vad vill du mig nu ? Du har haft dina chanser , men du har sumpat alla. :S du är bara patetisk i mina ögon

Av sara larsson - 20 november 2007 19:58

orkar verkligen inte skola, har gått två dagar och man är redan sjukt trött på de , :S , jaja får tänka att det bara är två perioder kvar , sen så är det studenten, fan vad skööööönt  ! längtar som satan

 Slutar iaf elva imorn , bra gött :)


missyou , -

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards