Alla inlägg under april 2008

Av sara larsson - 29 april 2008 17:12

du är inte lite tjovk i huvudet eller ? :S

Av sara larsson - 28 april 2008 22:47

Fast att jag aldrig hade träffat dig gumman, så kände jag något speciellt band till dig, som att vi hörde ihop du och jag. Fast att du bara var en tjej från nätet så var du så sjukt speciell för mig och betyde jätte mycket. Jag tänkte på dig oavbrutet, det var som att du bodde i min hjärna och hur jag än gjorde så kunde jag inte sluta tänkna på. Och nu ungefär ett år efter första gången du och jag prata med varandra så är du fortfarande i mitt huvud 24/7 tihi, men nu är en sak annorlunda du är MIN! och älskling jag kommer aldrig släppa dig. Har aldrig kännt så här starka känslor för någon innan. När jag ser ditt namn blinka på mobilen när du ringer får det mitt hjärta att slå volter, när du kollar på mig med dina underbart fina blåa ögon får du hela jorden att snurra under mig, och när du kysser mig med dina underbara läppar känns det som man flyger. Ingen kan få mig så glad som dig eller känna mig så trygg när du håller om mig. Och när du blir generad så kan du nästan inte bli sötare.

Jag lovar att jag kommer alltid att finnas här för dig, kommer stå vid din vad som än händer tvivla aldrig på det. Och jag kommer göra allt för dig gumman. Du är tjejen i mitt liv erika jonsson! Och jag kommer älska dig till mitt sista andetag. Pussar på dig min älskade countrygirl från din galet kära sara.


 I just swear that I'll always be there. I'd give anything
and everything and I will always care. Through weakness
and strength, happiness and sorrow, for better, for worse,
I will love you with every beat of my heart





Av sara larsson - 28 april 2008 13:56

jag ber på allt jag har!

snälla gör så att det blir som jag vill, jag gör vad som helst


hoppas på mer än allt annat

Av sara larsson - 27 april 2008 13:03

Lycka till på matchen gumman! :)


nu måste jag skriva lite mer på svenska talet :( .orkar inte!


puss

Av sara larsson - 27 april 2008 13:01

Då ska vi åka och kolla på denna lägenhet! :) hoppas att dom lägger ett bud på den. håller tummarna iaf (Y) ! Och kan få den omgående, och då kan jag bo i karlstad hela sommarn , så jag hoppas verkligen :D

Av sara larsson - 24 april 2008 18:53

For better or worse
Till death do us part
I'll love you with every beat of my heart
Together or apart
You'll stay forever in my heart

Av sara larsson - 24 april 2008 18:04

jag behöver dig nu, men känns inte som du behöver mig lika mycket.


 .


Jag Älskar Dig



Festa och grilla med töserna imorgon då<3

Av sara larsson - 24 april 2008 15:03

sitter och lyssnar på en skiva som älsklingen skicka innan hon åkte till Danmark. Skivan är full med kärlekslåtar tihi:) kan man bli sötare tro?

Nu har vi varit tillsammans i snart 5 månader, och jag älskar henner mer än något annat. Och det känns så sjukt bra. Hon är helt perfekt och jag vill leva mitt liv med henne. Och just nu saknar jag henne jätte mycket, som vanligt:(jobbigt att vara ifrån den personen man tycker om mest.


Trodde aldrig att man kunde ha såhär starka känslor för någon. Helt otroligt och känslorna blir bara starkare och starkare för varje gång jag träffar henne. Kommer alltid älska henne!

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards