Alla inlägg under februari 2008

Av sara larsson - 29 februari 2008 22:24

Du är det bästa som har hänt mig. Det går inte att tycka om någon så mycket egentligen som jag tycker om dig. Det borde finnas en lag som sa att man inte kan tycka om någon så att man inte kan leva. Du är så mycket för mig att jag inte ens kan försöka förklara de. Vet inte riktigt var jag ska börja i så fall. Vi har inte känt varandra så värst super länge men redan nu vet jag att ett liv utan dig inte ens existera. Hur skulle inte mitt liv förändras om du försvann? Det skulle inte finnas någon chans att man kan överleva utan sitt hjärta, eller allra minst syret som du är. Du är liksom de jag lever på, du är precis som syret. Aldrig att jag kommer lämna dig. Hoppas att du aldrig lämnar mig heller


Älskar dej

Av sara larsson - 29 februari 2008 19:15

ta hand om alla era nära och kära. berätta för dom hur mycket dom betyder för er och behandla dom som guld. på en sekund kan dom vara borta ur era liv. Vi lever bara en gång, så istället för att bråka och tjafsa ta hand om varandra, ge komplimanger och sprid kärlek runt er.

 det kommer nog verkligen uppskattas.



 så puss på er alla , ha en bra kväll :)


<3

Av sara larsson - 29 februari 2008 18:20

känns som att man svävar på rosa moln , tihi <3

Av sara larsson - 29 februari 2008 10:45

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra random i din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen?
HAHA, nog. Ja jag sitter och ska föda ut mitt barn

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Nej inte mitt heller. För jag sover mys. och ska hoppa av skolan

Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Jag älskar dig<3

Vilket sms blev du mest berörd av?
Hej, ska vi dra ut och gå ?pusspuss


Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Aa 19april tihi

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?
fått mens nu ? haha

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Penis är inte bra

Vad vill du höra mest av allt?
du kan åka dit idag och anmäla dej i receptionen

Av sara larsson - 28 februari 2008 09:29

Sitter nu på religionslektion och har världensmensvärk , men lika glad är jag för de ;) . jag och gabriella råkade komma lite försent, men ville verkligen inte gå ur sängen. Ska snart gå på idrott, och sen åker jag nog hem. :)


Imorgon skulle egentligen erika komma, men jag var tvungen att följa med på syrrans 25 års kalas :/ , bajs , aaja men får ju träffa henne nästa helg iaf :D:D , bara en vecka kvar ju ;) , tihi..

Berättade även för syrran igår om mig och erika , och det kändes jätte bra :) . Får väl se vad mamma säger när jag pratar med henne.


och snart är det påsklov, och snart är det massa lovdagar, min födelsedag och sen studenten :D fy fan vad skönt det skaa bliiii:D wiiiie


Ha världens bästa dag , de ska jag ha :)


Puss


Älskar min erika <3

Av sara larsson - 26 februari 2008 22:44

elak elak elak elak elak, fan va elak jag är........................

bajssssssssssssssssssssss säger jag bara

Av sara larsson - 26 februari 2008 12:34

FRIDA ÄR EN TRANSA FRÅN

POLEN

OCH GABRIMUTTA ÄR

EN HORA FRÅN ESTLAND   

Av sara larsson - 26 februari 2008 12:29

Hejsan svejsan, nu sitter man på lektion, skoj eller kanske inte. Men ärligt de är inte så himla jobbigt, bara det att man vill ha studenten NU ! :)


Igår så stannade jag och frida kvar hos gabriella för att laga tacos (ovanligt ;) ) och se på film och bara mysa.

Vi satte på en skit dålig skräckfilm men stängde sen av den när några töntar började busringa oss ;P . höhö , ne men det var faktiskt ganska skoj :)

Sen så såg vi på american idol, medans gabbe låg och fjärta som en galning och man knappt kunde vara i samma rum som henne på grund av att dom luktade som röten fisk, fy fan säger jag haha ! ;P det var de värsta på länge.


Och imorn ska vi nog dra till göteborg :) skojsigt!


men vad händer i helgen dååå ?? ?  ?  :)


Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards