Alla inlägg under december 2008

Av sara larsson - 31 december 2008 14:20

är så fruktansvärt besviken på dig

men det är ju inte första gången det händer

dålig stil i alla fall



Gott nytt år på er alla, gissar att alla kommer ha en mycket roligare nyårsafton än mig som ligger i magsjuka, jippie! Roligaste nyårn på länge måste jag säga.  Funderar starkt på att ta på mig och ta med mig min hink och åka till uddevalla, bara för att träffa marielle. Men tror jag gör oss alla en tjänst genom att inte göra de :) Hoppas att du skänker mig en tanke vid tolvslaget!


3 dagar nu, snart åker vi malin!!

Måste packa klart allt idag , får hoppas att jag inte glömmer något.


Puss på er. och ha en underbar kväll

Av sara larsson - 30 december 2008 13:47

just nu mår jag typ såhär sdnhfjkdljgroewkdmenfenemdwkdmkw, precis just så.


så ska snart lägga mig igen och kika lite på världarnas krig och försöka hitta min digitalkamera som försvann i flytten hehe :P annars måste jag köpa en ny på fredag och det har jag ingen lust med i allafall..


Runka mig med vita handskar på
Det är enda sättet det kan gå.
Det var mycket längesen som jag på hästen skumpa
lika längese n som jag kört pitten i en stumpa.
Runka mig med vita handskar på
ty min gamla kuk den rör sig då.
Plötsligt framför regementet tycker jag mig stå
och då rycker pitten till och sprutar ut!


sådan bra musik lyssnar jag på ;P


Av sara larsson - 29 december 2008 23:29

denna tjej är helt underbar

Av sara larsson - 24 december 2008 11:06

GOD JUL PÅ ER :)

HOPPAS ALLA FÅR EN UNDERBAR DAG

Av sara larsson - 22 december 2008 11:01

Inatt var en väldigt jobbig natt, eftersom att hanna och katterna är hemma nu, så sover dom i mitt rum tillsammans med mig. Och det börja med att eftersom att jag alltid somanar runt tre varje natt så var det lite svårt för mig att sova när klockan var 12 då hanna ville sova och jag tänkte var en snäll syster och släcka, plus att sigge kom upp och ville mysa med mig. Så jag stängde av datan och myste med sigge som ja tröttna ganska fort på, jobbigt att klappa en katt har jag kommit på haha :P så där låg jag hur pigg som helst i mörkret och tittade upp i taket. Eftersom att jag låg och smsa så hjälpte det mig inte att bli tröttare. Men tillslut kände jag hur jag började bli trött och runt tre somnade jag. Men klockan fyra vaknade jag lika fort av att katterna sprang maraton under min säng. Påminn mig att inte skaffa katt! ;)


har alltid lika mycket intressanta saker att skriva, or not ;) aja

Av sara larsson - 20 december 2008 22:52


 

En gris har orgasm i 30 minuter för er som inte visste :) de ni

Av sara larsson - 20 december 2008 20:07

om du har lika tråkigt som mig så kanske detta kan roa någon iaf ;)

mig och frida roar det iaf


http://www.youtube.com/watch?v=MPlIMrAZ058&feature=related

Av sara larsson - 20 december 2008 18:04

Det är väl klart att min data ska dö precis när jag skulle spara inlägget jag hade skrivit, och det var ju inte de minsta heller :P ny data, jatack! nej jag får ta och lämna in den på lagning innan jag åker iväg tror jag.


igår kväll åkte jag in till uddevalla för att gå ut med Malin och Marielle, trevlig kväll :) men höjdpunkten var nästan när jag och marielle gick iväg för att handla mat på donkan, det var den godaste fyllematen på länge ;) det märktes nog också för innan marielle ens hade hunnit börja äta sin mat så var min slut typ, haha. Så är det när man är hungrig.

Vaknade upp med världens bakfylla, men hade ju tur som hade världens sötaste tjej bredvid mig i allafall.

Ville verkligen bara ligga i sängen hela dagen men var tvungen att åka till torp för att handla julklappar, men det gick inte så bra, för fullt med folk och jag var för trött för att ens orka kolla på julklappar, hittade en iaf :) och lite saker till mig själv såklart. Bra att ha med mamma när man handlar så att hon kan betala ;)


2 veckor kvar tills vi åker idag, ska bli så himla skönt. Can't wait

och imorn kommer syrran och katterna :)


You drive me crazy

I just cant sleep

Im so excited, I'm in too deep

Ohh crazy, but it feels alright

Baby, thinkin of you keeps me up all night

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards