Alla inlägg under september 2008

Av sara larsson - 21 september 2008 12:13

Jag visste verkligen inte att kärlek kunde vara så stark mellan två människor, som den är emellan mig och erika. Bara tanken på att inte vara tillsammans med erika får mig att rasa ihop, hela jag blir tom och kan knappt andas. 2 gånger har jag kännt så, ena gången det hände var igår. Och det var riktigt hemskt,  för jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan dig. Det ska vara du och jag, och det kommer alltid att vara du och jag i slutet, det är i allafall något som jag hoppas och ber för.


Men just nu så måste de ske en ändring, jag kan inte fortsätta leva såhär det vet både du och jag, mår verkligen skit av det, och jag vill inte må såhär längre, har vart en riktig jävligt jobbig månade. Vet att de kommer vara tufft ett tag framöver men det kommer ju bli bättre. Jag önskar bara att jag hade kommit på allt detta här lite tidigare.


just nu vet jag inte mycket vad jag vill med mitt liv och allt.

men vet att jag älskar dig fruktansvärt mycket, och jag kommer alltid vara kär i dig.. <3


Av sara larsson - 20 september 2008 19:11

Jag saknar dig

Jag sakar dig

Jag saknar dig

Jag saknar dig

Jag saknar dig

och


Jag älskar dig erika jonsson!

Av sara larsson - 19 september 2008 21:03

sjukt hur lätt man kan glida ifrån någon. Vet knappt vem du är längre känns det som. Vad händer i ditt liv? Finns så mycket saker som jag knappt vet om dig längre, så mycket saker som har förändrats på så kort tid.

Hoppas att vi kommer komma närmare varandra igen, tveksamt men kan ju hoppas. Saknar dig väldigt mycket i alla fall.


Och någon som jag mer saknar är min älskade flickvän, syns på söndag <3



<3

Av sara larsson - 19 september 2008 15:12

It's been a tough time for you
But I've never seen you cry
The last time that I saw you
I never got to say goodbye

You're the reason I am living
And to you I owe a lot
And I'm happy for what you've given
You're everything I've got
You're everything I've got

I haven't done much for you
And I'm afraid I never will
Didn't tell you that I'm sorry
For the part of you I killed

You're the reason I am living
And to you I owe a lot
And I'm happy for what you've given
You're everything I've got
You're everything I've got

There were times when I did hate you
And I wished that you were dead
But I tried to valuate you
And see the good in you instead

You're the reason I am living
And to you I owe a lot
And I'm happy for what you've given
You're everything I've got
You're everything I've got

Oh I miss you
I always will
I love you still, brother
Oh I miss you
I always will
I love you still, brother

Av sara larsson - 18 september 2008 16:00

jag känner mig så nere just nu, mest beror det på skolan, jag känner varken vilja eller ork till att plugga eller gå på föreläsningarna!

Just nu så känns det inte som att detta är något jag vill göra. så nuförtiden så sitter jag och kollar ams 30 000 ggr varje dag, men kommer väl aldrig få något jobb i Karlstad. Finns ju knappt inga. Har funderat på att söka jobb i norge eller något sådant. Sjuktjobbigt att vara i från erika på veckorna. Men jag känner verkligen inte för att gå i skolan, och om jag ska få ett jobb så känns det som att norge är de enda alternativet ! Någon som har ett jobb att erbjuda mig, så desperat att jag tar nästan vad som helst!


fuck vad allt är krångligt!



Av sara larsson - 17 september 2008 19:37

Är hemma hos mamma nu! :) men saknar redan karlstad faktiskt, det trodde ja inte att jag skulle, saknar min älskling, saknar gabriella och malin. Frida saknar jag med som man inte ser allt för ofta längre tyvärr. saknar faktiskt min lägenhet, vilket är väldigt oväntat efter som att jag inte ens gillar den speciellt mkt ;P haha !


På måndag ska jag på arbetsinterljuv, :) hoppas att de går bra !


Nu ska jag slänga mig i soffan och se på tv och tänka på min älskling <3


de blir aldrig som man tänkt sig

Av sara larsson - 9 september 2008 21:48

ja idag kan man kalla de en bad day! Men blev bra tillslut,

Inatt kunde jag knappt sova, sov max två timmar , förkyld och jävlig var ja tvungen att dra mig iväg till skolan. För att börja läsa om vetenskapsfiolosofi, som man fattar nadda av! jag och Linda satt där som 2 frågetecken ;P Medans alla andra verka fatta som vanligt ! Vet inte riktigt om detta är nåt för mig. Hoppas att kursen blir intressantare.


Sen drog jag och köpte lite böcker, 2 sketna böcker för 500 spänn! så sjukt dyrt , men är ju tvungen att ha dom! Sen bar det iväg till HM där ja fyndade mig en jacka för 100 kr och en sjal och örhängen, och vidare hem. Pluggade lite, sen kom erika hit . Och de var lite jobbigt , men var tvunga att prata igenom en del saker, så just nu känns de ganska så jobbigt.. Men de kommer bli bra! Måste vänja mig lite.  Älskar dig gumman! så tomt just nu bara ! Du kommer ïaf på fredag!


Sen efter en pratstund åkte vi in till stan , käka lite mat, eller erika käka, ja köpte frukt =) möte upp hanna, tog en fika, drack världens goaste iste! mums , prata och hade de trevligt, tillbaks hem till mig för att kolla på lägenheter och sen kolla vi på skräckis, kan ju säga att de va tusen år sen ja blev så rädd ! :P fy farao! hoppade typ 10 meter rakt upp i taket ;) .. trevligt att umgås med henne iaf !:)


Imorn blir de badminton, tvättning, och plugg :(  tråkdag förutom badminton, om linda mår bättre !


känner mig så lost utan dig! saknar dig så sjukt mkt, vet inte vad ja gör snart! vill känna din arm runt om mig innan vi ska sova, . vill ha en go natt puss.. åhhh :(

:((

Av sara larsson - 8 september 2008 23:43

:(:( , blää säger ja bara

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards