Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av sara larsson - 2 oktober 2007 15:40

Äntligen hemma från praktiken, har hoppat runt på ett ben hela dagen , har gjort något med ena foten , kan knappt stå på de :S , men de gick bra iaf :D . kalle åkte så fort jag kom , skulle leka taxi , han körde någon kille till vbg åå tillbaka, men det var bara skönt , mycket goare att vara sälv på statiol :), fast att jag måste ringa tusen ggr och fråga hur man gör det och de :P . hehe ! Sen när han kom tillbaka , så hade jag hunnit med jätte mkt , satt upp dagens spel, vilka hästar som vars strukna , packa upp paket , skicka tillbaka tidningar , ställa upp nya tidningar, städa och prata i telefonen :D , haha ! hoppas att allt går bra imorn , när jag ska vara där helt själv från nio till åtta ! Jag vet ju vem jag ska ringa och terra hela dagen :P

Nej nu måste jag beställa tågbiljetter medans mamma är hemma, så att hon kan betala ;)  haha !


Kössåhejj

Presentation

Omröstning

Känner du mig ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards